Jak zajistit (nastavit) odpolední doručení zásilky u České pošty

Potřebujete doručit balík či dopis v odpoledních hodinách, protože dopoledne nejste k zastižení. Česká pošta nabízí pro tyto situace možnost doručení zásilky v odpoledních hodinách.
Česká pošta klasicky nabízí doručení zásilky (balíku) od 8:00 – 16:00 hodin, v některých lokalitách je možné doručit balík až do 19:00 hodin.
Stručný obsah:
– Doručí nám pošta balík v odpoledních hodinách?
– Požádání o doručení zásilky v odpoledních hodinách – Česká pošta
– Jaké balíky je možné doručit v odpoledních hodinách?
– Cena této služby (odpoledního doručení balíku)
– Výhody odpoledního doručení
Standardně je tato služba nabízena domácnostem ve vybraných krajských a okresních městech v pracovní dny.
Doručí nám pošta balík v odpoledních hodinách?
Zde zjistíme, jestli naše pošta nabízí doručení balíku v odpoledních hodinách.
Odkaz: https://www.postaonline.cz/vyhledat-psc
Reklama | Koupit - reklamu, bannery, články


Požádání o doručení zásilky v odpoledních hodinách – Česká pošta
1. Krok
Navštívíme webové stránky … www.zdocp.cz.
2. Krok
Následně vyplníme požadované informace ve formuláři a domluvíte si dobu doručení zásilky (balíku).

Jaké balíky je možné doručit v odpoledních hodinách?
Balík, který je možné doručit v odpoledních hodinách, musí splnit tyto podmínky:
☑️ Balík je určen fyzické osobě (pokud se jedná o firmu, nelze balík doručit v odpoledních hodinách).
☑️ Adresa dodání spadá do lokality, kde je možné odpolední doručení.
☑️ K balíku musí být odesílatelem dodán telefonní kontakt na adresáta.
Cena této služby (odpoledního doručení balíku)
Odpolední doručování je domácnostem poskytováno zcela zdarma.
Výhody odpoledního doručení
Mezi výhody doručení balíku v odpoledních hodinách patří:
☑️ Podstatné zrychlení a zvýšení úspěšnosti doručení balíků na první pokus.
☑️ Zkrácení čekací doby na poštách.
☑️ Zvýšení zákaznického komfortu.
Jak předat České poště telefon na adresáta zásilky?
Telefon může Česká pošta získat těmito možnostmi:
☑️ Při nákupu na internetu, při objednávce uvádějte adresátův telefon čí emailovou adresu. Toto spojení je provozovatelem eshopu poskytnuto České poště. Česká pošta použije toto spojení výhradně pro doručení zásilky.
☑️ Při podání balíku na poště vyplníme na podací lístek a adresní štítek mobilní telefonní spojení na adresáta. Takto můžeme předat i emailovou adresu.
Další podobné články:
– Mobilní aplikace – Pošta online
– Sledujeme zásilku od České pošty
– Jak změnit doručení zásilky u České pošty
Reklama | Koupit - reklamu, bannery, články