Top 5 nejužitečnějších kanálů YouTube

Stručný obsah:
1. místo – Kovy
2. místo – Nikola Čechová
3. místo – Anna Šulcová
4. místo – Pokáč
5. místo – Petra Vančurová
YouTube je jednou z největších video služeb. Jedná se o celosvětovou platformu, která je přítomna v mnoha zemích světa. V České republice je neméně populární. Čeští blogeři mají vliv na společnost.
Vlivné osoby určují trendy, hlavní trendy ve světě módy, a ovlivňují postoje publika k té či oné problematice. Zároveň nabízejí obsah pro všechny chutě. Najdete zde populárně-vědecká videa, televizní pořady, tipy na krásu a mnoho dalšího.
Fanoušci hazardních her, například Supercat casino, zde najdou recenze různých herních klubů, bonusové akce, informace o velkých „skidech“ a dokonce i promo kódy pro oblíbené herní platformy. Navrhujeme proto sestavit žebříček nejlepších českých blogerů na Youtube, kteří nabízejí obsah na různá témata.
1. místo – Kovy
Kovy nebo plně Karel Kovář je populární český bloger. Na YouTube má 827 000 odběratelů. Na Instagramu má o něco méně sledujících – 802 tisíc. Kovy nabízí rozmanitý obsah.
Jeho kanál na YouTube obsahuje mnoho rozmanitých playlistů, včetně obsahu s humorem, jako je „Válka s parodií“, různé překlady vědeckých a vzdělávacích materiálů z angličtiny do češtiny a recenze z cest. Bloger se věnuje také mezinárodnímu a českému politickému dění.
Publikum oceňuje Kovyho otevřenost, přístupnost a humor v kombinaci s jeho občanským postojem. Bloger se často objevuje v místní televizi v zábavných pořadech.
Zároveň se účastní občanských akcí a zveřejňuje je na svých kanálech. Společně s další českou blogerkou Terezou Salte vytvořil podcast Linka, ve kterém diskutuje o různých tématech z oblasti psychologie, filozofie i běžného života.

2. místo – Nikola Čechová
Nikola Čechová je populární česká lifestylová blogerka a moderátorka pořadu Snídaně s Novou. Dívka má na YouTube poměrně populární kanál s názvem Shopaholic Nicole, který navzdory názvu není jen o nakupování. Její publikum čítá 444 tisíc uživatelů. Dívka má na Instagramu více než 758 000 sledujících. Nicole na svém kanálu na YouTube nabízí rozmanitý obsah.
Značná část videa je věnována cestování, blogerka navštívila řadu zemí. Na její stránce najdete videa o Srí Lance, Miami, New Yorku a Londýně. Zároveň se věnuje nejen hlavním, dobře známým turistickým místům, ale i poměrně zajímavým památkám. Kromě toho jsou její recenze plné užitečných tipů, kde sehnat levnou snídani, kde nakupovat, kde se ubytovat atd.
Nicole na svém kanálu nabízí také módní tipy, příběhy o zajímavých místech v Praze, oznámení o zajímavých akcích a mnoho dalšího. Věnuje se také charitativní činnosti. Jedním z jejích projektů je trh „Buy Karma“, kam můžete posílat nepotřebné věci nebo oblečení. Výtěžek z prodeje je věnován fondu na pomoc starším lidem.
3. místo – Anna Šulcová
Anna Šulcová byla v roce 2021 českým Forbesem zvolena nejlépe placenou blogerkou v České republice, její výdělek byl odhadnut na zhruba 5 milionů korun. Je důležitým influencerem.
Dvakrát získala ocenění blogerka roku v soutěži Czech Social Awards. Její sledovanost na YouTube se pohybuje kolem 480 tisíc lidí a její účet na Instagramu sleduje přes 900 tisíc lidí. Na svém kanálu na YouTube zveřejňuje videa s vlogy a také cestovatelské recenze nejkrásnějších zemí Evropy.
4. místo – Pokáč
Jan Pokorný, který vytváří obsah pod přezdívkou Pokáč, je v České republice poměrně populární hudebník a bloger. Na YouTube má více než 280 tisíc odběratelů a na Instagramu přes 119 tisíc. Mimochodem, blogger začal svou hudební kariéru na YouTube. Hostování na videu bylo první platformou, na které vystavoval své písně s kytarou. Pokáč je známý svou jedinečnou kombinací humoru a hudby.
YouTube se však stal platformou nejen pro kreativitu. Bloger se věnuje aktuálnímu zpravodajství, domácí politice a české ekonomice. Někdy se bloger věnuje i významným událostem z jiných zemí.

5. místo – Petra Vančurová
Obsah Petry Vančurové je vhodný zejména pro dívky a ženy, protože Petra je přední českou beauty blogerkou. Čtyřikrát se stala jedničkou v kategorii Krása. v soutěži Český blog Award. Na YouTube ji sleduje přes 255 tisíc lidí a na Instagramu 230 tisíc lidí.
Věnuje se především recenzím kosmetiky v různých cenových kategoriích, ale bloguje také o svém každodenním životě a cestování.
Na kanálu blogerky je zajímavá sekce „Beauty Talk“ s videi rozhovorů se zaměstnanci kosmetického průmyslu, kde řemeslníci odpovídají na její otázky i na přání diváků. Tato blogerka nabízí nejen videoobsah, ale spolupracuje také s kosmetickou značkou Revolution. Výsledkem spolupráce je kolekce kosmetiky Petra XOXO, která zahrnuje paletu stínů, rtěnek a rozjasňovačů.
Další podobné články:
– Stahujeme video z YouTube pomocí webu [apowersoft.cz]
– Reklama od Googlu na vlastním webu, jak ji zařídit a příjem danit?
– Líbilo by se Vám, kdyby zákazníci sami chodili za Vámi?