Licence X Nákup Bitcoinu zdarma? 🟧 Publikování článků | ⭕ Bannery ✅ Srovnávač nábytku Krbová kamna skladem 💠 Důležitá telefonní čísla Dovolená Kontakt .......

InformaceSoftware

Jak zvednout návštěvnost webu?

Jak zvýšit návštěvnost webu řeší téměř každá firma nabízející produkty a služby.

Webové stránky jsou výkladní skříní v online světě.

Zatímco do kamenného obchodu zavítají i zákazníci, kteří šli okolo náhodou, na webových stránkách byste spoléháním na „kolemjdoucí“ promarnili většinu příležitostí zákazníky získat. Jak tedy na web přivést co nejvíc relevantních návštěvníků? Představíme vám 2 hlavní způsoby.

Stručný obsah:
Zaprvé: SEO a získávání neplacených návštěv
Chcete vyšší návštěvnost? Ať je obsah na webu hodnotný
– Jaké náležitosti musí SEO články mít?
Zadruhé: PPC reklama a získávání placených návštěv
Chcete hodně prokliků? Vytvořte PPC reklamu pečlivě
U správy PPC reklamy promýšlíte každý krok
– Spojte výhody SEO a PPC reklamy

Jak zvýšit návštěvnost webu
Jak zvednout návštěvnost webu.jpg (zdroj: Canva)

Zaprvé: SEO a získávání neplacených návštěv

Díky SEO (optimalizace pro vyhledávače) se můžete ve vyhledávačích umístit na vyšších pozicích. Získáte tak větší šanci, že se lidé po zadání relevantního dotazu prokliknou právě k vám – a pak budou o krok blíž u vás i nakoupit. 

Abyste dělali SEO dobře, je potřeba mu věnovat poměrně dost času (a financí k tomu): udělat analýzu klíčových slov, tvořit SEO obsah a mít v pořádku další SEO náležitosti.Počítejte s tím, že vliv SEO se projeví až za několik měsíců. Za čekání pak ale dostanetezaslouženou odměnu: prokliky uživatelů na web budou zdarma.

Chcete vyšší návštěvnost? Ať je obsah na webu hodnotný

K vybudování vyšší organické (neplacené) návštěvnosti webu je tvorba obsahu zásadní. Ideální je pro to blog, kam vkládejte články s oborovými tématy, novinkami a tipy. Dávno neplatí, že byste si měli své know-how úpěnlivě střežit. Když bude obsah uživatele zajímat, zůstanou déle a budete mít větší šanci, že nakoupí právě u vás. Na webu se hodí mít i případové studie a reference spokojených zákazníků. 

Jaké náležitosti musí SEO články mít?

V každém SEO článku by měly, kromě hodnotných informací a lákavého nadpisu, být tyhle náležitosti: 

  • relevantní klíčová slova na základě analýzy klíčových slov,  
  • meta data: meta title a meta description,  
  • odkazy na související články/podstránky na vašem webu (interní odkazy). 

Články doplňte obrázky, případně infografikami. Texty můžete pravidelně aktualizovat a rozšiřovat. Pohlídejte si taky rychlost načítání stránek – při pomalém načítání lidé web opouštějí.

Pro SEO jsou také důležité kvalitní zpětné odkazy na web, které na něj povedou z relevantních a důvěryhodných webů. 

Zadruhé: PPC reklama a získávání placených návštěv

Druhou možností, jak zvýšit návštěvnost na vašem webu, je PPC reklama. Ta se může objevovat jak ve vyhledávačích, tak třeba na sociálních sítích nebo ve zbožových srovnávačích. Oproti SEO platíte u PPC reklamy za každý proklik a vyžaduje pravidelnou správu. A reklama zmizí, až ji vypnete. Platba za proklik vám ale pořád dává jistotu, že na reklamu budou většinou klikat lidé, které nějak zaujala.

Chcete hodně prokliků? Vytvořte PPC reklamu pečlivě

PPC reklama patří společně se SEO mezi významné hráče na poli online propagace, a i u ní musíte definovat klíčová slova, na která se budou vaše reklamy zobrazovat. Placená reklama vám zajistí, že vaše kampaně poběží ihned a budou přinášet výsledky. Je velmi důležité je optimalizovat s cílem ještě lepšího výkonu.

U správy PPC reklamy promýšlíte každý krok

Pro optimalizaci a správu PPC reklamy potřebujete perfektně znát klienta a mít vše promyšlené. Měli byste: 

  • vědět, jakých SMART cílů chcete s PPC reklamou dosáhnout, 
  • udělat analýzu konkurence
  • ladit klíčová slova tak, aby mezi nimi byla vysoká relevance vzhledem k obsahu cílové stránky, 
  • mít hodnotný obsah na cílových stránkách, 
  • optimalizovat a A/B testovat
  • nechávat zapnuté jen reklamy suspokojivými konverzními výsledky

Spojte výhody SEO a PPC reklamy

Ideální je věnovat se jak SEO, tak PPC reklamě, protože se vhodně doplňují. Budování SEO se projeví za několik měsíců, ale pak vám lidé na web chodí zadarmo. PPC kampaně přivedou návštěvníky na web hned po spuštění, ale je potřeba počítat s platbou za proklik a spravovat PPC reklamy tak, abyste za mě zaplatili co nejméně a s co nejlepšími výsledky.

Další podobné články:
Jak zjistit PUK u telefonního čísla od O2
Použití fotografií pro osobní i komerční web
Nastavení Outlooku 2016 do OFFLINE nebo ONLINE režimu

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


✅ Finanční nezávislost - EVO22 kurz USDT na CZK Odložená platba Skippay ✅ Srovnávač nábytku Dovolená
Share via
Copy link