Outlook – problémy s archivací pošty (OST do PST)
Máte přivedenou poštovní schránku do Outlooku pomocí Exchange tzv. používáte soubor OST, ale nedaří se vám správně vytvořit archivační soubor PST.
P ř í č i n a :
Možná příčina – je v chybovém přivedení OST (Exchange). Může pomoct nové načtení OST souboru do Outlooku.
Stručný postup:
1) Vypneme Outlook
.
2) Najdeme v PC soubor OST a tento soubor stačí přejmenovat.
Tím docílíme toho, že při novém spuštění Outlooku bude automaticky vytvořen nový OST soubor.
OST soubor najdeme zde:
c:\Users\Radek\AppData\Local\Microsoft\Outlook\ zde najdeme jednotlivé emaily

3) Znovu spustíme Outlook
Nyní při spuštění Outlooku se automaticky vytvoří nový OST soubor, který načte všechny emaily z Exchange. Tento nový soubor by se měl bez větších problémů archivovat.
4) Provedeme novou archivaci
Jak provést klasickou archivaci najdeme v článku: Ruční archivace pošty v Outlooku 2016
Na obrázku níže vidíme v záložce Datové soubory přivedený soubor OST (Exchange) a archivační soubor PST.

Tímto jsme si ve stručnosti ukázali jak vyřešit problém při chybné archivaci v Outlooku.