Licence X Nákup Bitcoinu zdarma? 🟧 Publikování článků | ⭕ Bannery ✅ Srovnávač nábytku Krbová kamna skladem 💠 Důležitá telefonní čísla Dovolená Kontakt .......

Reklama | Koupit reklamu - Bannery, články, odkazy


inspiracePodnikání

Michal Rostock – alchymie úspěchu podnikání

Video vytvořené z prezentace na akademické půdě: Fakulty elektrotechnika a informatiky STU Bratislava. Michal Rostock je pro širokou veřejnost známí zejména z televizního pořadu: Den D (druhá řada), kde působí jako investor.

Stručný obsah:
VIDEO: alchymie úspěchu podnikání
Business může být ve formě služby nebo produktu
– Co je služba, produkt, komodita, unikátnost?

Video – alchymie úspěchu podnikání

Níže uvedený text je ze samotného videa.

Pro vytvoření díry do světa business-u je důležité, aby vytvořená firma byla globální. Soustředila se na zahraniční trh cca 80-90% a s domácího působení bylo pouze cca 10-20%. Velikost takto vytvořené firmy může být klidně malá (20 až 30 zaměstnanců). Business je podle Michala Rostocka platba v hotovosti a především o penězích.

Business může být ve formě služby nebo produktu

a) Služba (unikátní) – má špatnou škálovatelnost. Nelze ji prodávat po celém světě. Výhoda u této služby je v tom, že pracujeme zde s větší marží.

b) Služba (komodita) – má špatnou škálovatelnost. Nelze ji prodávat po celém světě.

c) Produkt (unikátní) – má výbornou škálovatelnost. Lze ho prodávat po celém světě.

d) Produkt (komodita) – má výbornou škálovatelnost. Lze ho prodávat po celém světě. Nevýhoda u tohoto produktu je v tom, že Čína tento produkt okopíruje. Tato skutečnost činní velké nebezpečí u tohoto business-u.

Business může být ve formě služby nebo produktu

Co je služba, produkt, komodita, unikátnost?

Produkt – je v podstatě libovolný výrobek jak fyzický tak virtuální (software). Kvalitní produkt můžete expandovat po celém světě. U produktu je vhodné mít servisní partnery (lokální i globální).

Služba – je například: bistro, restaurace apod. Služba tohoto charakteru se špatně expanduje po celém světě.

Komodita – je zboží, patří sem například: kukuřice, pšenice, zlato, stříbro apod.

Unikátnost – je pohled ze strany zákazníka. Pokud je zákazník ze službou nebo produktem spokojený, tak velmi nerad jej mění – nemá důvod.

Doporučení Michala Rostocka pro podnikání:
Snažte se vybudovat unikátní produkt, s komoditou to nikam nevede.

Další podobné články:
Práce 21.století je jiná něž ve 20.století
Založení levného bankovního účtu nebo zcela bez poplatků
Průvodce tvorbou obchodní strategie: 5 kroků, jak uspět v podnikání

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


✅ Finanční nezávislost - EVO22 Finanční nezávislost - Klub IN IN ✅ RECEZNE-PRODUKTU.cz ✅ francouzske-parfemy.cz ✅ Srovnávač nábytku Dovolená
Share via
Copy link